Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Αιτήματα ενός φίλου...


  • Η δική μου ζωή είναι 10-15 χρόνια.
  • Κάθε απομάκρυνση από εσένα μου προκαλεί θλίψη.
  • Εσύ με απόκτησες. Έχε μου εμπιστοσύνη.
  • ΠΟτέ δεν θα σε απογοητεύσω επίτησες.
  • Μη θυμώνεις μαζί μου για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Μη με τιμωρείς κλείνοντάς με σε περιορισμένο χώρο.
  • Εσύ έχεις τους φίλους και την διασκέδασή σου. Εγώ έχω μόνο εσένα.
  • Μίλα μου και δεν πειράζει αν δεν τα καταλαβαίνω όλ, φτάνει ότι ακούω τη φωνή σου.
  • Σκέψου όταν με χτυπάς ότι θα μπορούσα έυκολα εγώ να σε δαγκώσω, όμως δεν το κάνω.
  • Αν κάνω λάθη στη δουλειά ή είμαι τεμπέλης, σκέψου ότι μπορεί να μην αισθάνομαι καλά ή να είμαι κουρασμένος.
  • Περιποιήσου με όταν θα είμαι γέρος και εσύ μια μέρα θα γεράσεις.
  • Στις δύσκολες ώρες να είσαι πάντα μαζί μου. Μαζί σου θα περνούν όλα πιο ελαφρά.
  • Άμα θα έρθει ο χρόνος μου, μην αφήσεις να βασανίζομαι και σε ώρα ανάγκης τελείωσέ μου τα βάσανα.
  • Μόνο σε παρακαλώ αυτή τη στιγμή να είσαι μαζί μου.
  • ο δικός σου τριχωτός ΦΙΛΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: